Monday, March 19, 2012

Korang nih main tenet jer ker kejenya?

Hari nih aku ada meeting ngan senior aku, personal lagi. Aku dah tahu dah, kalu namanya personal mesti sekgi kena hentam ah nih dan ternyata ramalanku benar belaka.

Puncanya? dak IT asyik donlod ngan main YouTube ja. aku tak nafikan pun, memang aku duk donlod pun, setiap minggu mesti ada 1 episode Running Man ngan 1 episode We Got Married -Woojung couple akan aku donlod. Oh, tak lupa juga video klip artis korea yang paling baru huhuhuhuh.

Alah, takat camtuh pun nak kecoh. Pastu yang Youtube selalu tuh memang tipulah, sebab aku dah siap donlod baru replay kat Real Player aku. Nampak sangat ada yang berdengki nih hahahahhahaha.

Aku juga kena hentam sebab dikatakan tak buat kerja, cer cakap kat aku apa kerja yang aku kena buat? Dulu yealah aku wat programming, pastu aku kena tukar wat sales, pastu aku call org, org tak mau angkat, tak mau jumpa, dah tu camner aku nak pi jumpa client? So aku pun buatlah semua kerja yg ada sikit tuh seselow.

Lenkali janganlah pindahkan aku dari benda yang aku memang dah biasa dan tahu buat, dah aku jadi tak tahu nak wat apa ngan tugasan baru yang ada.

hahhahaha..adakah aku tengah bengang? "Benganglah jugak" (sila baca cam dalam hotfm zon bengang ya!)

No comments:

Post a Comment