Wednesday, August 10, 2011

Memang Bukan Rezeki Aku!....mungkin tidak!

Aku sekarang rasa sayu, sbb dah tiga tahun aku keje sini tak pernah sekali pun rezeki aku nak merasa makan orang belanja...tiap tahun mesti ada isunya.

Mungkin mmg dah tertulis bukan rezeki aku.

Kenapa aku emo? mgkn sbb perubahan hormon kot. Isu kecik ja kot, takat makan free ja, tu pun takkan nak merasa sayu! apalah aku nih. Dah aku ada anak yg nak kena jaga, aku nak wat guaner.

Takkan aku sanggup dengar org lain tak puas hati sbb kena jaga anak aku semata kerana aku nak pi makan free dan berhuha sedangkan org lain terpaksa berbuka ngan makan hati jaga anak aku yg nakal.

Org lain tu bukannya nenek bebudak nih, yg bolehlah dibawak berbincang mintak tolong jaga walaupun aku tahu mmg tak rela nak jaga, nk berebut time berbuka.

So terimalah hakikat kebenaran tu!
*************************************************************

Benarlah kata ayang aku, selagi rezeki tuh tak masuk dlm perut lum tentu tu rezeki kita huhuhhu, tp kalu dh masuk tuh maknanya ,mmg rezeki kitalh tu.....

rupanya mmg rezeki aku nk berbuka kat banquet UPM tuh huhuhuh, walaupun betul2 last minit br konpom leh pergi huhuhuh...tu pun setelah bebudak opis nih kata sanggup nk tlg tgkkn anak2 aku huhuhuhu

tapi disebabkn ko mintak tlg org...ko taklehlah nk mengada-ngada makan cam org bujang...kena ingat org yg tlg jaga budak @nya ko taklehlh nk merasa semua, mkn pun kena cepat dan tenang tu mmg takdelh dlm kamus huhuhuhuhu bila pikir blk mmg rugilah wit yg ko invest tuh huhuhuhu

Antara gambo yg ada sekitar majlis berbuka tuh....

 disebabkan aku blk umah sengsorang jadi shai kena duk dlm benda nih...ni 1st time dia guna baby sit tuh
 Kalila yang nak jugak duk dlm benda tuh despite umur dia yg dah 3 thn huhuhuh.

 Peace

 Wanie...penumpang setia @ trainee opis
 Lala dah start mengantuk





 Aduhlah ganasnya cara budak nih makan....


 Turn Shaini mamam...dia suka keropok huhuhuhu

 Akak Wanie malayan Kalila huhuhuhu

 Pakcik Rizal yg sunyi sbb tak dapat join meja kitorg...lambat sangat reflek huhuhuh


 Lala Makan sampai kenyang

 Apasallah kamera nih amik gambo camnih....huhuhuhu

 Boses table huhuhuhu

Malam tuh rekod lala tido kul 9 malam...sampai pagi baru bangun huhuhuhu...aman jap dunia huhuhuhu

No comments:

Post a Comment