Friday, August 12, 2011

Kenapa ada org suka duk tandas lama lama

Aku tak pahamlah satu benda nih...kenapa org pompuan yg melayu utamanya suka sangat duk kat dalam tandas lelama pastu pasang paip air sepanjang kelamaan diorg kat tandas?

Aku mmg ada kawan yg jenis camnih...gila tensi, nak plak tandas dlm opis, pastu kolak berkampung kat dalam tu ngan air duk mengalir ja sampai nak banjir...pelik tul aku rasa.

Tapi mungkin diorg nih ada masalah sembelit kot sebab tuh suka main ngan air tu...kasi mood sikit....

Yang aku geramnya sbb aku kena tg kat luar nih lama gila. Aku suka guna tandas duduk, pastu tandas yg ada tu, satunya dah rosak flush dia. Tak paham betul aku, kenapalah management kawasan opis nih tak repair flush tu, takder peruntukan ker apa?

Menunggu pah ceroh ah aku kat tandas tu, and akhirnya aku mengalah, tandas cangkunglah yg di tuju akhirnya...back to the old time (sebelum ngandung)

Satu lagi yg aku lemah kalu tandas jenis public nih ialah bila spesis yg lap pakai tisu pastu ko flush tapi tak pastikan yg benda tu settle sekali ngan harta ko...lalu terapunglah tisu tu ngan kesan bahan buangan ko...ingat aku lalu ker nak guna toilet tu lepas tuh? hampeh punya org tul...tak considerate langsung.

Korang pernah tak kena kes yg bila ko flush, hasil ko tak mau pergi, duk terapung kat situ, pastu flush lagi, terapung lagi? last2 ko tggl ja? pernah? pernah? tipulah tak pernah, kalu korang tak pernah, sama ada korang punya hasil sangat baik ataupun korang mmg rajin menflush dan menyembur air sampai hasil korang pergi ker jabatan hasil yang sepatutnyalah...TAHNIAH buat korang.

Tapi yang jenis biar nih yg aku geram...geram sbb korang tak berusaha langsung...kesian kat aku yg jadi mangsa next user tandas tuh. Ada org mmg akan tgk ja...jenguh dalam tandas tgk ada hasil terapung terus cari tandas lain...kalu aku plak, tgk ada hasil, aku tlg flushkan pastu blah cari tandas lain...SEBABnya..aku nak guna lagi tandas tuh ptg nnt...huhuhuhuh kalu aku biar, ko pun biar, ko ingat makcik cleaner tuh nak patah balik tlg flushkan ker? shift dia dah lama habis tau...

Kepada anda semua, tolonglah jgn berkampung kat dalam tandas nun...org lain pun nk guna tandas jugak...tlglah pastikan semua hasil anda selesai dengan cara yg sebenarnya ya...

huhuh sorilah pada mereka yg sensitif...kalu korang baca sampai sini maknanya takderlah sensitif sgt korang nih...cam korang punya hasil keluar emas...sama ja apa yg keluar huhuhuhuh tetap busuk gak!

No comments:

Post a Comment