Saturday, December 29, 2012

sarawak...ladies only

aku telah membuat kerja giler...guess what aku sekarang ..waktu aku tengah tulis benda ni aku tengah landing atas katil ngan kawan aku...bercuti di tengah bandar kuching tanpa suami dan anak anak....ok part tu jangan tiru..kesian bebudak mama dia tinggal nak pi berjimba ..sampai sarawaklak tu...



tapi hari ni leh plaklah aku nak demam....siap makan panadol segala...dan ni sejarah dalam hidup aku naik kapal terbang dan tertido...huk huk huk...dah dekat nak landing baru aku terjaga...kompom aku siap berdengkur ni huhuhu...

sampai ja kuching sekalinya hujan daa...first time aku pakai umbrella merah Air Asia..
       
                                            


sepetang duk city tour...dahlah agen tour aku ni bantai campak aku ke group cina.
dahlah tour guide pun cakap cina..nasib join cina mesia..kalu cina hongkong tak naya... sehari hahahh bukan sehari tapi setengah hari tour pun kaki aku dah melecet...kasut aku apatah lagi...

habis tapak kasut aku hancur  lebur...dan esok terpaksalah aku pi cari kasut baru ... klu tak wat malu ja...last last nanti beli slipa jepun sudehh...


oklah...nanti sambung lagi...

 
 



No comments:

Post a Comment