Tuesday, July 17, 2012

Perasaan Aku.....

Sekejap ja tak sampai 2 minggu aku akan blah dari opis aku...sedih ada sayu pun ada lupa pun ada yang aku dah nak keluar dari syurga kerja ni.

Aku rasa cam aku tak berenti ja, tapi bila tiap kali terpandang muka bos aku memang rasa cam sedih ja, kesian pun ada.... kalu ikut hati memang aku tak nak blah, tapi kalu aku tak blah aku takkan kemana-mana...aku akan sentiasa jadi pekerja underrated (cam kan kat sana nanti aku nih bagus sangatlahkan???) aku akan sentiasa jadi besfriend kepada FB dan YT...aku juga akan sentiasa rasa takder apa apa yang nak dirisaukan..pendek kata makan gaji butalah.

Manalah nak berkat kerja kalu aku duk memain camtu ja hahahhaha....so sekarang bilakah patut aku ngangkut kekotak barangan aku tu... 4 tahun kerja sini aku ada 3 kotak barang..dan aku kena cari lagi satu kotak tuk letak semua nak patung aku huhuhuhuhu

Hopefully aku akan jadi pekerja yang baik kat tempat baru nanti...dan aku dapat bertahan ngan suasana yang baru ...walaupun member aku yang keje sana sibuk nak memblahkan diri beliau...adehlah..padahal dia yang ajak keje sana last-last dia plop nak keluar huhuhuhu....

dah...jom layan nih...

No comments:

Post a Comment