Wednesday, January 4, 2012

1st day sekolah bukak tuk sesi 2012

hahhahah...tuh anak org lainlah ngan adik-asik aku yang pi masuk sekolah, anak aku lum lagi walaupun dia dah layak masuk sekolah. Zaman sekarang kan orang masukkan anak waktu umur 4 tahun, dan anak aku tahun nih 4 tahunlah.

Si Kalila tuh dah pandai ABC dan 123 tapikan...nak cakap berak kencing tak mau. Aku pun tak tahu camner nak ajar, tapi aku yakin semuanya disebabkan dia masih pakai pampers, kalu dia dah tak pakai pampers mesti dia dah pandai pi toilet sendiri.

Akukan kerja, so anak-anak aku kat umah pengasuh, aku pun tak tahu masa bila aku nak ajar anak aku tuh pi toilet. Sabtu ahad jerlah yang ada. Takkanlah aku nak cakap kat pengasuh diorang nih "kak tolong ajar anak saya pi toilet ek?" huhuhuhuh. Tapikan, pengasuh anak aku yang dulu memang ajar pi toilet bebudak nih. Kawan lala dulu tuh, siap dah tak pakai pampers dah, and dah tahu pi toilet dah. Anak aku? hampeh.

Misi aku tahun nih adalah memastikan yang Kalila tahu pi toilet dan basuh berak kencing sendiri...so tahun depan leh pi sekolah dah...takyah memenuhkan umah dan berebut ngan semua orang TV huhuhuhuh.

Fighting!

No comments:

Post a Comment