Tuesday, July 19, 2011

Countdown: 3 days to go before panjat Kinabalu

Huhuhuhu, sekejap ja masa berlalu, tak sangka lg 3 hari dah nak naik kinabalu, huhuhuh semua rasa pun ada. Rasa yang benarnya dalam hati ni, tak sabar nak panjat, tapi disebabkan bos aku ni jenis bisbess minded and tak mau membazir, so dia telah menyebabkan aku rasa, malas giler nak pi Kinabalu.

Macam yang aku cakap sebelum ni, Isnin lepas turun dari puncak kinabalu tu, aku akan ada meeting ngan potential client. Kalau ikutkan hati ni mmglah aku sangatlah membantah idea ni, kerana aku yakin yg aku akan sakit kaki pada Isnin itu.

Disebabkan aku akan bekerja pada hari tu, maka datanglah idea yang sangat bernas dalam otak aku ini. Hihihi akan aku claim semua tiket kapal terbang aku dan rasanya siap claim hotel dan bermalam kot...huuhuhh

Hanya duit ja yang boleh memotivasikan aku untuk ke Kinabalu. memang spoil mood betullah bos aku nih.

Yang menyebabkan aku berdebar bukanlah samada aku mampu atau tidak panjat kinabalu tu, tapi mampukah aku menyiapkan semua tugasan untuk demo pada hari Isnin tu....dan deadline aku tggl satu hari saja lagi....huhuhu DEM sungguh rasanya.

BENCI!

No comments:

Post a Comment