Thursday, December 23, 2010

Computerized Industrialised Building System (CIBS) trainingssssss

Salam..ni 1st time aku tulis dalam benda alah ni....so aku akan mulakan dengan benda yang paling baru terjadi dalam hidup aku...iaitu JADI TRAINER....huhuhuhu susah sungguh untuk bercerita dalam 2 bahasa berbeza..pertembungan bahasa I.T dan bahasa engineering menyebabkan aku tak tahu macam mana nak explain lebih lanjut pada peserta....(tapi rasanya aku yang takder bakat jadi trainer... T_T menangis sebanyak satu sungai...) time nilah aku rasa cam nak resign jer.....tapi bila peserta cam interested ngan product kitorg fuhhh perasaan dia mmg best gila......huhuhuhu....

2 comments:

  1. Hahahaha : )
    betul tu.. tbe2 dari programmer yang hanya tau membisingkan ofis..tiba2 jadi trainer yang kne ajar student2(student yang depan namanya ada Prof Madya, Ir, dll) wahaaa~ ngeriii~

    ReplyDelete
  2. " tapi bila peserta cam interested ngan product kitorg fuhhh perasaan dia mmg best gila......huhuhuhu.... " --> memang best perasaan waktu ni...suatu kepuasan sbg seog SE...

    ReplyDelete