Thursday, December 30, 2010

Claim oh claim

aku bengang gilerlah bila tahu claim aku kena deduct..rasanya cam benci giler ja....aku pelik kenapa pm aku leh claim semua benda...yang kali ni kalu aku tak dapat gak claim tu aku mmg dah tak mau dah buat urusan syarikat ni...dahlah aku kena angkut semua barang kena berada pada tempat yg tak sepatutnya mmg aku bengang giler...aku tak kira...kali ni sapa nak claim dia angkut barang....huhuhuh..(tetiba dah cool balik) hmm mgkn aku terlalu emosi kot..mungkin aku patut berbincang ngan pm aku sapa yg patut claim..tapi aku bosan nak bertekak ngan dia..kekadang aku rasa dia terlalu pushy and demanding..juga self centered..huhuhuhuhapakah yang patut aku buat sebenarnya? huhuhu TOLONG...

2 comments:

  1. apa yang patut anda buat ialah fight for your right..heheheh...sy pun leh lak org akaun tu leh lupa nak bayar back dated punya elaun..huhuhu...nasib baik cek slip ari tu...

    ReplyDelete
  2. kira dah dapat ah sema elaun ni? huhuhuhu kayo ah kalu gitu...

    ReplyDelete