Thursday, May 31, 2012

Puncak Kinabalu - D30

What the hell yang aku fikirkan ini.....hampir setahun lalu aku dah janji aku takkan wat keje giler macam ni lagi tapi akhirnya aku buat lagi.

Macam mana aku boleh terpedaya dengan pujukan diorg ni? aku memang cukup gilerlah boleh terperangkap dengan kata tak berapa manis diorg nih.

Kalau dulu aku sampai KM 4 so harapan aku aku akan sampai Laban Rata plop kali ni.... berdasarkan teori aku menggunakan data pada tahun lepas....aku mungkin mampu sampai ker Laban rata tapi dengan syarat kena gerak awal.

just wish me good luck even tho aku tak layak pun sebab despite aku aware yg aku hanya ada 30 hari lagi...tapi aku masih lum mencuba untuk menambahkan stamina aku or at least make my body ready to take this hell of journey.....

Cabaran memanjat tangga sejauh 6 Km.... korang berani??? Aku dah buat 4 Km so if to think positively...should be achievable.... errr rasa nak makan nasi lemaklah esok...deng!

No comments:

Post a Comment